czwartek, 31 lipca 2014

All of Me

   Mam dzisiaj jeden z niewielu wolnych wieczorów, więc od razu zabieram się do pracy i tworze post. Stylizacja jest ostatnio jedną z moich ulubionych przede wszystkim przez spodnie, które absolutnie uwielbiam. Boyfriendy od dawna są moim ulubionym fasonem, zresztą te już znacie jeżeli śledzicie moje poczynania tylko w nieco innej wersji, a konkretnie bez dziur. Jednym podoba się to bardziej  innym trochę mniej, ja się przekonałam do tej formy w jakiej są teraz. Ostatnio w ogóle mocno zaczęłam eksperymentować z podartymi spodniami, o czym na pewno przekonacie się już niebawem. Dzisiejszy look przełamałam białą marynarką, żeby nie było za sportowo.
Spodnie- DIY 
T-shirt i okulary- Sinsay 
Buty- Reebok 
Marynarka- H&M
fot.Joanna Bury

11 komentarzy:

  1. marynarka nie kontrastuje z tiszertem, chujowo - Mr.Hate

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spodnie, szkoda tylko, że mimo fasonu, są i tak za duże o jakieś 2 rozmiary - nie prezentuje się to zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałaś ubierać te za duże buty? przecież to widać...

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie odziwo podoba :) bardzo fajny na wieczorne dni wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie Ty masz piękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak schudniesz może zdjęcia będą ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. I was wondering if you ever thought of changing the page layout of
    your website? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful lot of
    text for only having one or 2 images. Maybe you could space it out better?



    Also visit my homepage: minecraft

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciate this post. Will try it out.

    My page: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  9. jest chujowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)