sobota, 16 kwietnia 2016

7 Years


Dziś dla odmiany coś ultra kobiecego. Dawno nie widzieliście mnie w szpilkach. Nie ograniczam się do konkretnego stylu, lubię eksperymentować i bawić się modą, jednak od pewnego czasu noszę dużo sportowych ubrań i pokochałam sneakersy, pewnie ze względu na mój zabiegany tryb życia, tutaj w stolicy.
Sukienka jest dopasowana i ma długość midi. Kolorowe kwiaty i kolory na butach w stu procentach przywołują wiosnę. Dzisiejszy set to moja propozycja na klubowe wyjście. Ramoneska późnym wieczorem również okaże się niezbędna!

 Sukienka- Asos
Ramoneska- Mango
Buty- Primark
fot. Joanna Bury

6 komentarzy:

  1. śliczna sukienka i fantastycznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ramoneska<3 W połączeniu z sukienką- mega outfit!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ja się zakochałam w tej kiecce! ;)
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest fantastyczny *.*
    Prosty, ale myślami przywołuje wiosnę
    Zachwyciła mnie sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;) Sukienka pasuje idealnie do takiej figury !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dagna czm ty już tyle czasu nie dodajesz nowych postów :( 😐😕

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)